Nieuw accuschroefboormachine 18V'

Nieuw Höfftech accuschroefboormachine 18V met twee batterijen VERZENDINGSKOSTEN zijn 13,70 euro.Afhalen is onmogelijk! Alleen verzending! Specifications: 18 V 0-550 U/min -Rechts - Link Batterij opladentijd 3-5 Uur Winnende bieder neemt contact op met de verkoper binnen de 3 dagen na het afsluiten van de veiling. Betaling wordt verwacht binnen de 10 dagen na het einde van de veiling. Verzendingskosten (eventuele verzekering indien mogelijk) zijn voor de rekening van de koper en worden medegedeeld op het einde van de veiling. De goederen worden op verantwoordelijkheid van de koper verstuurd. Items mogen worden afgehaald na afspraak. Indien u vragen heeft contacteer de verkoper vooraleer u een bod uitbrengt. Enkel eerlijke bieders aub, bied alleen indien u het object werkelijk wilt kopen én betalen. Feedback wordt uitgebracht na het volledig afhandelen van de transactie. Neem even tijd om mijn andere veilingen te overlopen, ik combineer veilingen ten einde verzendingskosten te besparen. De verzendingskosten worden berekend op de werkelijke waarde (eventueel een kleine bijdrage voor verpakking is mogelijk). Nog vragen ? Aarzel dan niet mij te contacteren. Ik beantwoord emails zo snel mogelijk en naar best vermogen. Verkoop wegens cadeau maar ik hen andere.. Succes ! * * * Als prive-verkoper kan ik geen garantie en terugnamerecht aanvaarden zoals dit per 01-01-2003 binnen de EG-wetgeving is geregeld! High bidder kindly contact seller within 3 days after end of auction and payment will be done within 10 days. Buyer takes shipping (eventual insurance) charges. By reply and depending on shipping country I will notify you after auction ends of total cost. For more information, please contact Seller before bidding. Only serious bidders please. Dont bid if you wouldnt pay for the auction. Feedback will be given after end of transaction. Thanks for looking my other auctions, I combine shipping. Shipping cost is based on real cost (eventually a little more for package is possible). Good luck ! Still questions ? Feel free to contact me. I answer ASAP to the best of my knowledge. Betalen: overschrijving, betalen bij afhalen of Bekijk ook mijn andere objecten! '

Geen opmerkingen:

Een reactie posten